Bloc

Botiga en línia d'electrodomèstics i electrònica

Aleshores sorgeix la pregunta: on és el contingut? Encara no hi ha? Això no està tan malament, hi ha una còpia simulada al rescat. Però pitjor, què passa si el peix no cap a la llauna, el peu és massa gran per a la bota? O a petit? A frases curtes, a molts encapçalaments, imatges massa grans per al disseny proposat, o massa petites, o encaixen però sembla dubtós per raons.

Un client infeliç per una raó és un problema, un client infeliç encara que no pot posar-hi un dit és pitjor. És probable que no hi hagi hagut col·laboració, comunicació i punts de control, que no hi hagi hagut un procés acordat o especificat amb la granularitat requerida. La seva estratègia de contingut ha anat malament des del principi. Si això és el que penses, què passa al revés? Com es pot avaluar el contingut sense disseny? Ni tipografia, ni colors, ni maquetació, ni estils, totes aquelles coses que transmeten els senyals importants que van més enllà del mer textual, jerarquies d'informació, pes, èmfasi, accents oblics, prioritats, tots aquells indicis subtils que també tenen atractiu visual i emocional per al lector.